نمونه موردی و تحلیل پلان

پاورپوینت تحلیل خانه موسیقی کاسادا به همراه نقشه ها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل خانه موسیقی کاسادا به همراه نقشه ها و تصاویر

کد محصول :A217

خانه موسیقی کاسادا که میزبان جدید ارکستر ملی پورتو محسوب می‌شود، در یک میدان عمومی جدید در روتوندا واقع شده است. این بنا با شکل متمایز چند وجهی ،از بتن سفید ساخته شده است که در عصر پیکره و تندیس های بیشمار جامد و باورکردنی باقی میماند.

  برای آشنایی بیشتر با معماری این پروژه،و اطلاعات جامع ضوابط طراحی و برنامه فیزیکی و دیاگرام ارتباطی فضاهای خانه موسیقی،کافی است این پاورپوینت را را دانلود کنید.

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت تحلیل خانه موسیقی کاسادا به همراه نقشه ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:38
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت تحلیل خانه موسیقی کاسادا به همراه نقشه ها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل خانه موسیقی،پلان خانه موسیقی، نمونه موردی طراحی خانه موسیقی،طراحی خانه موسیقی،نمونه خانه موسیقی،نمونه موردی خانه موسیقی،استاندارد طراحی خانه موسیقی،ضوابط طراحی خانه موسیقی،دیاگرام خانه موسیقی،برنامه فیزیکی خانه موسیقی،مبانی طراحی خانه موسیقی،دانلود پاورپوینت خانه موسیقی،اهمیت طراحی خانه موسیقی،نمای خانه موسیقی

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن