تحلیل و آنالیز کتابخانهنمونه موردی و تحلیل پلان

پاورپوینت تحلیل کتابخانه ملی ایران به همراه نقشه ها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل کتابخانه ملی ایران به همراه نقشه ها و تصاویر

کد محصول :A215

کتابخانه ملی ایران، گنجینه ای است که هر گوهر آن به مرور زمان فراهم شده است، سنگ نوشته ها و کتیبه های دیروز که تا امروز به یادگار مانده اند، علاقه دیرینه آدمی را در گسترش فرهنگ نشان می دهند. در هر دوره با سبک و سلیقه ای که بضاعت آدمی راه داده است، سنگی بر سنگ برآمده تا سواد آن کس که رمز علم و ادب می دانسته است برآدمیان دیگر آشکار شود. اما وسعت انتشار، محدود به همین تک جمله و تک سنگ بوده و بسیاری از آنها فرسوده و در صفحه روزگار ناپدید شده اند. امروز صنعت چاپ و نشر کتاب، وظیفه انتشار علم و دانش را برعهده دارد. تأمین دانش و رونق آن در میان جماعت اهل علم، منزلت بسیار دارد، اما حفظ و حراست از کتاب و گردآوری آن تعهد دیگری است. برای آشنایی بیشتر با معماری این پروژه،و اطلاعات جامع ضوابط طراحی و برنامه فیزیکی و دیاگرام ارتباطی فضاهای کتابخانه ،کافی است این پاورپوینت را را دانلود کنید.

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت تحلیل کتابخانه ملی ایران به همراه نقشه ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:58
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت تحلیل کتابخانه ملی ایران به همراه نقشه ها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل کتابخانه ،پلان کتابخانه ، نمونه موردی طراحی کتابخانه ،طراحی کتابخانه ،نمونه کتابخانه ،نمونه موردی کتابخانه ،استاندارد طراحی کتابخانه ،ضوابط طراحی کتابخانه ،دیاگرام کتابخانه ،برنامه فیزیکی کتابخانه ،مبانی طراحی کتابخانه ،دانلود پاورپوینت کتابخانه ،اهمیت طراحی کتابخانه ،نمای کتابخانه

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن