تحلیل و آنالیز سینمانمونه موردی و تحلیل پلان

پاورپوینت تحلیل مجموعه فرهنگی و سینمایی هنر شهر آفتاب به همراه نقشه ها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل مجموعه فرهنگی و سینمایی هنر شهر آفتاب به همراه نقشه ها و تصاویر

کد محصول :A214

در سال های اخیر سالن های بزرگ سینما جای خود را به مجموعه هایی از چند سالن کوچک داده اند. در بسیاری از مواردکاربری عمومی دیگری از قبیل مراکز تفریحی و تجاری درکنار این مجموعه ها ساخته می شود. این فرصتی مناسب است که سینما ها به عنوان فضای فرهنگی بتوانند نقش بستری مناسب برای تعاملات شهروندان دراین مجموعه ها بازی کنند. برای آشنایی بیشتر با معماری این پروژه،و اطلاعات جامع ضوابط طراحی و برنامه فیزیکی و دیاگرام ارتباطی فضاهای سالن سینما،کافی است این پاورپوینت را را دانلود کنید.

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت تحلیل مجموعه فرهنگی و سینمایی هنر شهر آفتاب به همراه نقشه ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:39
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت تحلیل مجموعه فرهنگی و سینمایی هنر شهر آفتاب به همراه نقشه ها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل سینما،پلان سینما، نمونه موردی طراحی سینما،طراحی سینما،نمونه سینما،نمونه موردی سینما،استاندارد طراحی سینما،ضوابط طراحی سینما،دیاگرام سینما،برنامه فیزیکی سینما،مبانی طراحی سینما،دانلود پاورپوینت سینما،اهمیت طراحی سینما،نمای سینما

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن