تحلیل و آنالیز هتلنمونه موردی و تحلیل پلان

پاورپوینت تحلیل هتل Triangle به همراه نقشه ها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل هتل Triangle به همراه نقشه ها و تصاویر

کد محصول :A205

این هتل که در شهر قدیمی Dayan قرار گرفته است، سایتی مثلث شکل با زاویه 35 درجه دارد که تنها به خیابان Wenhua Lane گشودگی داشته و از دو طرف دیگر محصور به بناهای مجاور است. در فرم ساختمان های بومی این منطقه، فضاها با راهرو به هم اتصال یافته و عموما به خیابان بازشو ندارند و درها و پنجره ها رو به یک حیاط مرکزی داخلی باز می شوند. به واسطه این طرح پلان، اقامت کنندگان در هتل ممکن بود به شدت از بابت سرو صدای راهرو ها و این محل تردد، رنجور شوند. بنابراین اتاق های این هتل تا جای ممکن در طرح پلان هتل Triangle به صورت گسترده توزیع شده اند و محل تردد و راهروهای عبوری، از اتاق ها جدا قرار گرفته اند تا از مزاحمت سرو صدای افرادی که در راهرو ها تردد می کنند برای ساکنان اتاق های هتل، جلوگیری شود. در نهایت 18 اتاق در این هتل طراحی شده است که به دو حیاط مرکزی مجزا باز می شوند. برای آشنایی بیشتر با معماری این هتل،و اطلاعات جامع ضوابط طراحی و برنامه فیزیکی و دیاگرام ارتباطی فضاهای هتل ،کافی است این پاورپوینت را را دانلود کنید.

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت تحلیل هتل Triangle به همراه نقشه ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:176
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت تحلیل هتل Triangle به همراه نقشه ها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل هتل،پلان هتل، نمونه موردی طراحی هتل،طراحی هتل،نمونه هتل،نمونه موردی هتل،استاندارد طراحی هتل،ضوابط طراحی هتل،دیاگرام هتل،برنامه فیزیکی هتل،مبانی طراحی هتل،دانلود پاورپوینت هتل،اهمیت طراحی هتل

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن