تحلیل و آنالیز موزهنمونه موردی و تحلیل پلان

پاورپوینت تحلیل موزه نقاشی به همراه نقشه ها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل موزه نقاشی به همراه نقشه ها و تصاویر

کد محصول :A188

هدف از طراحی  این  موزه ایجاد ساختمان نمادین و سمبلیک از نقاش اسپانیایی در مرکز شهر است که برای ساخت این بنا از تیم های با تجربه و ماهر استفاده شده است. این بنا یک ساختمان 3 طبقه در امتداد اسکله در مرکز شهر قرار گرفته که سازه آن بسیار قوی و مقاوم در برابر نیروی باد و طوفان موج است. از دیوار های بتنی با ضخامت زیاد و سطوح چند وجهی در نما استفاده شده ،به طوری که این سطوح چند وجهی متشکل از پانل های شیشه ای موج دار است که اجازه ورود نور را به فضای عمومی داخل می دهد. پانل های هندسی مثلثی  به صورت منحصر به فرد بوده  وباعث برقراری تعامل بین ساختمان و طبیعت می شود. یکی از ویژگی های جذاب در فضای داخل استفاده از راه پله مارپیچی است که مانند مجسمه به نمایش گذاشته شده است و بازدیدکنندگان را به بازدید از گالری های بالا دعوت می کند. در گالری ها از نور های تیره و روشن و طبیعی برای تمرکز و جلب توجه به تابلوهای نقاشی استفاده شده است. طراحی موزه در عین حال که باید جذاب باشد ساده و قابل درک برای افراد نیز باشد و پلان ان به گونه ای طراحی شود که بازدیدکننده دچار سردرگمی نشود و به راحتی بتوانند مسیر خود را پیدا کنند.

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت تحلیل موزه نقاشی به همراه نقشه ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:58
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت تحلیل موزه نقاشی به همراه نقشه ها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل موزه،پلان موزه، نمونه موردی طراحی موزه،طراحی موزه،نمونه موزه،نمونه موردی موزه،استاندارد طراحی موزه،ضوابط طراحی موزه،دیاگرام موزه،برنامه فیزیکی موزه،مبانی طراحی موزه،دانلود پاورپوینت موزه

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن