تحلیل و آنالیز مجتمع مسکونینمونه موردی و تحلیل پلان

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی لاکچری در فرانسه از فرشید موسوی

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی لاکچری در فرانسه از فرشید موسوی

کد محصول :A152

  • ساختمان مسکونی Folie Divine جدیدترین پروژه فرشید موسویاست که در شهر مون پولیه فرانسه به اجرا رسیده است. ساختمان مسکونی Folie یکی از دوساختمانی است که توسط شهرداری و مسئولان شهرسازی بر روی سایت کوهستانی مون پولیه سفارش داده شده است. مکانی که در قرن هجدهم تاریخچه منحصربه فردی را سپری کرده و توسط اشراف و بورژوازی ها فعلی منطقه برای ساخت یک عمارت مسکونی زیبا سفارش داده شده تا یادآور یک باغ لوکس برای مدرن باشد. با این حال چه در باغ های انگیلسی و چه در باغ های فرانسوی، ایده لایه بندی فضا دارای تاریخچه طولانی است و مفهوم آن این است که در یک ساختمان، فرم و حرکت بسیار بازیگوش عمل می کند و با قرارگیری این فرم منحصربه فرد در باغ به یک مجموعه لوکس و لذت بخش دست می یابیم.
  • پروپوزال تیم طراحی فرشید موسوی بر اساس درک این موضوع بوده که شهر مون پولیه عاملی برای تشریح یک پروژه هیجان انگیز به عنوان ساختمان با عملکرد مسکونی باشد.
  • به طور معمول مفهوم لاکچری با ساخت و ارائه یک موضوع یا کانسپت با متریال های گران قیمت است. در عوض ما در طراحی این مجتمع مسکونی واژه لاکچری را در سه عبارت کوتاه تعریف می کنیم: انتخاب فضاهای مختلف زنگی در سطحی گسترده فراتر از تعبیه تعداد اتاق خواب ها به عنوان یک لایف استایل جدید-حداکثر انعطاف پذیری در پلان برای اینکه ساکنین بتوانند هر زمان تغییرات لازم را در خانه ایجاد کنند- آزادی برای لذت بردن از فضای داخلی و خارجی با بیشترین حریم خصوصی.
  • این ساختمان به عنوان یک برج 9 طبقه (حداکثر ارتفاع مجاز صادر شده توسط مسئولین شهر) طراحی شده است تا آپارتمان هایی با حداکثر جذب نور مناسب، منظر دریا در اختیار مالکان قرار گیرد. مجموعه ای جمع و جور که اجازه بهره مندی از همسایه ها را از باغ می دهد و به خاطر طراحی هوشمندانه اش از نهایت نور و تهویه طبیعی مناسب بهره می برد.

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی لاکچری در فرانسه از فرشید موسوی
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:76
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی لاکچری در فرانسه از فرشید موسوی،پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی،پلان مجتمع مسکونی، پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی نمونه موردی طراحی مجتمع مسکونی،طراحی مجتمع مسکونی،نمونه مجتمع مسکونی،نمونه موردی مجتمع مسکونی،استاندارد طراحی مجتمع مسکونی،ضوابط طراحی مجتمع مسکونی،دیاگرام مجتمع مسکونی،برنامه فیزیکی مجتمع مسکونی،مبانی طراحی مجتمع مسکونی

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن