تحلیل و آنالیز مجتمع مسکونینمونه موردی و تحلیل پلان

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی لوکس در مالزی

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی لوکس در مالزی

کد محصول :A153

  • طراحی مجتمع مسکونی لاکچری SPARK در منطقه بوکیت گمبیر کشور مالزی به عنوان یکی از نشانه های شاخص شهری معرفی شده است. طراحی این مجتمع مسکونی شامل برج دوقلوی 180 متری بوده که 460 واحد مسکونی با متراژهای متنوعی در آن تعبیه شده است. این ساختمان بلندترین و شاخص ترین برج دوقلو جزیره بوکیت محسوب می شود و در قلب اقلیم گرمسیری جزیره بوکیت گمبیر واقع شده اند.
  • هندسه و ترکیب بندی برج ها با تأثیرپذیری از سایت و محوطه اطراف طراحی شده که از اوج و فرود های ملایمی در سطح زمین برخوردا می باشد. خط ساحلی، فضای سبز  و تپه های سایت با فرم کِرو و نرم خود به شکل گیری و تکامل برج ها کمک کرده اند تا افق تصویر برج ها با خط افق ساحل دارای هارمونی بصری باشد. خطوط کِروی که به طراحی برج ها انجامیده، در طراحی تراس ها، استخرهای محوطه، و بالکن های کوچک تأثیرگذار بوده است. طراحی نما و متریال های مدرن این مجموعه را به دو مجسمه لوکس تبدیل کرده که کالبد مجموعه را نسبت به مناظر شهر برجسته می کند.
  • فرم ارگانیک برج ها نمادی از تأثیرپذیری پروژه به معماری ارگانیک می باشد. چشم انداز مناظر اطراف، بخصوص کوهستان این باور را ایجاد نموده که می توان خط آسمانه و افق چنین پروژه ای را با تأثیرپذیری از لایه های موجود در طبیعت (هر چند دور نسبت به ساختمان) طراحی نمود. هندسه دو مجتمع مسکونی بوسیله بیرون آمدگی یک ورق بیضی شکل ساخته شده که با افزودن یک شکل های مواج بر روی لبه موجب پیچ خوردگی و انحنای برج در پلان و ارتفاع دیده می شود.

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی لوکس در مالزی
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:69
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی لوکس در مالزی،پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی،پلان مجتمع مسکونی، پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی نمونه موردی طراحی مجتمع مسکونی،طراحی مجتمع مسکونی،نمونه مجتمع مسکونی،نمونه موردی مجتمع مسکونی،استاندارد طراحی مجتمع مسکونی،ضوابط طراحی مجتمع مسکونی،دیاگرام مجتمع مسکونی،برنامه فیزیکی مجتمع مسکونی،مبانی طراحی مجتمع مسکونی

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن