تحلیل و آنالیز مجتمع مسکونینمونه موردی و تحلیل پلان

پاورپوینت تحلیل برج تجاری مسکونی در ونکوور

پاورپوینت تحلیل برج تجاری مسکونی در ونکوور

کد محصول :A140

 

  • طراحی برج تجاری-مسکونی ونکوور در سایت فراموش شده ای مجاور خطوط سریع انتقال زیرزمینی جدید قرار گرفته است. پروژه  فوق در دروازه ی جنوبی ونکوور، در بلوار بزرگ کامبی قرار دارد. این پروژه ی تجاری-مسکونی، استفاده ای ترکیبی از یک ساختمان آوانگارد، با کفپوشهای بتنی و یک لایه ی صاف روی آن است که منعکس کننده نور و تحریف کننده ی مرز بین داخل و خارج ساختمان می باشد.
  • تعبیه یک پلتفرم مارپیچ برای جذب انرژی در رمپ های بالای طراحی شده و شکل متمایزی را نسبت به یک طرح مکعبی ساده بخشیده است. گوشه های این ساختمان به گونه ای طراحی شده که زوایای تابش خورشید را کنترل می کند و مانند المانی کاربردی تمامی سایه های افقی و عمودی خورشید را از بین می برد. اما مهم ترین ویژگی این مجموعه تلفیق مناسب صحیح عرصه های تجاری و مسکونی است. تنظیم یک پلان فکر شده با تقسیم فضایی استاندارد و سیرکولاسیون صحیح از نکته های مثبت طراحی ساختمان وکنوور می باشد.
  •  

 

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت تحلیل برج تجاری مسکونی در ونکوور
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:65
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت تحلیل برج تجاری مسکونی در ونکوور،پاورپوینت تحلیل برج مسکونی،پلان برج مسکونی، پاورپوینت تحلیل برج مسکونی نمونه موردی طراحی برج مسکونی،طراحی برج مسکونی،نمونه برج مسکونی،نمونه موردی برج مسکونی،استاندارد طراحی برج مسکونی،ضوابط طراحی برج مسکونی،

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن