تحلیل و آنالیز مجتمع مسکونینمونه موردی و تحلیل پلان

پاورپوینت تحلیل ساختمان مسکونی دریاگوشه متل قو

پاورپوینت تحلیل ساختمان مسکونی دریاگوشه متل قو

کد محصول :A133

  • وقتی خانه ای در شمال ایران را در ذهن متصور می شود، مفهوم فضای خانه، عموما و از دیر باز، از چهارچوب دیوارهای محیطی فراتر می رود و بخشی از طبیعت و فضای پیرامون را در بر می گیرد.
  • موضوع پروژه مجتمع مسکونی دریا گوشه، طراحی آپارتمان های هم مساحت و در چهار طبقه، و مجموعا 8 واحد بود. این موضوع باعث می شد که ناچار طبقه همکف کاملا به پارکینگ اختصاص پیدا کند و به منظور تامین پارکینگ ها، پله های ارتباطی طبقات در منتهی الیه شمالی زمین جانمایی شد. این موضوع کیفیت دسترسی اصلی به طبقات را نامطلوب می کرد چون بایستی از داخل پارکینگ این دسترسی تامین می شد. علاوه بر این به دلیل عقب نشینی از امتداد خیابان جنوبی که از ضوابط شهرداری این منطقه می باشد، فضای باقیمانده ی محوطه ی جنوبی بسیار محدود بود.
  • ایده ی طراحی دریا گوشه بایستی کیفیت مناسبی برای ورود و دسترسی اصلی به طبقات ساختمان تامین می کرد، بایستی محوطه ی جنوبی را تا جایی که امکان دارد توسعه می بخشید، و بایستی جواب مناسبی می بود به مسایل اقلیمی منطقه قرار گیری ساختمان، که شمال کشور است.
  • ایده ی طراحی در جواب محدودیت های بالا، ایجاد شیاری در مرکز توده ی ساختمان بود. این شیار ( ووید- تهی) در طبقه همکف راه ورودی مناسبی به ساختمان تامین می کند، و به جای احساس اینکه از داخل پارکینگ به ساختمان دسترسی داریم، این احساس را ایجاد می کند که از داخل حیاط این دسترسی تامین شده است. بعلاوه در طبقات بالا دید و ارتباط واحدها با بیرون را وسیع تر کرده است و علاوه بر ان به کوران و جابه جایی طبیعی هوا در مرکز ساختمان کمک کرده است.

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت تحلیل ساختمان مسکونی دریاگوشه متل قو
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:64
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت تحلیل ساختمان مسکونی دریاگوشه متل قو،پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی،پلان مجتمع مسکونی، پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی نمونه موردی طراحی مجتمع مسکونی،طراحی مجتمع مسکونی،نمونه مجتمع مسکونی،نمونه موردی مجتمع مسکونی،استاندارد طراحی مجتمع مسکونی،ضوابط طراحی مجتمع مسکونی،

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن