تحلیل و آنالیز مجتمع مسکونینمونه موردی و تحلیل پلان

پاورپوینت تحلیل برج مسکونی در کلمبیا

پاورپوینت تحلیل برج مسکونی در کلمبیا

کد محصول :A125

  • برج عظیم و زیبای  Bicentennial در ( منطقه Bogota ) مرکز تاریخی شهر ،  مشرف به کوه های  Monserrate و Guadalupe collide  و در مجاور مسیر عبوری پیاده خیابان Jimenez و در مقابل میدان Periodistas قرار دارد . ساخت این برج زیبا با هدف باززنده سازی  بافت و کاربری های شهری پیرامون صورت گرفته است. در طرح، یکی از اهداف ، بازسازی محیط و بافت تجاری می باشد، که به صورت ریز دانه در سایت پروژه بوده و اکنون به صورت تجمیعی طراحی شده است . این بنا ،دارای کاربری هتل و 40 واحد اقامتی در کنار حوزه تجاری خود می باشد .
  • برج Bicentennial، به عنوان بنایی با سبک مدرن در بافت تاریخی منطقه Bogotá در میان ساختمان هایی که بیش از 200 سال قدمت دارند ،واقع شده است . ورودی اصلی توسط یک تراس بزرگ برروی آن تعریف شده است . لابی مجموعه دارای  ارتفاعی دوبرابر بوده که توسط هشت آسانسور با دیگر طبقات و کاربری ها در ارتباط است .

 

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت تحلیل برج مسکونی در کلمبیا
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:62
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت تحلیل برج مسکونی در کلمبیا،پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی،پلان مجتمع مسکونی، پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی نمونه موردی طراحی مجتمع مسکونی،طراحی مجتمع مسکونی،نمونه مجتمع مسکونی،نمونه موردی مجتمع مسکونی،استاندارد طراحی مجتمع مسکونی،ضوابط طراحی مجتمع مسکونی،

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن