تحلیل و آنالیز مجتمع مسکونینمونه موردی و تحلیل پلان

پاورپوینت تحلیل برج مسکونی پاندا

پاورپوینت تحلیل برج مسکونی پاندا

کد محصول :A128

  • طراحی برج مسکونی پاندا یکی از پروژه های عظیم شهر تل آویو می باشد که با کانسپی فوق العاده طراحی شده است. این مجموعه با تأثیرپذیری از قوس های آجری و تراس های آبشار شکل طراحی شده تا با حفظ برخی سنت های گذشته، نگاهی به آینده برج سازی لوکس داشته باشد. پروژه فوق از اهمیت زیادی در این شهر برخودار بوده و قرار است به یکی از مهم ترین ساختمان های مسکونی شهر تبدیل گردد. طراحی پلان مجموعه شامل آپارتمان های یک تا چهار خوابه، و یک پنت هاوس دوقلو می باشد.
  • ارتفاع برج مسکونی پاندار 116 متر بوده که بلندترین سازه کشور اسرائیل به شمار خواهد رفت. در ابتدا موسسه پاندا طرح شماتیک یک برج شیشه ای را به واسطه اقلیم و هوای آفتابی مدیترانه شهر تل آویو رد کرد. برج پاندا با یک زیربنای 190 هزار متر مربعی توسط قوس های آجری و آبشار شکل خود به ساختمانی شاخص تبدیل خواهد شد تا به نشانه شهری مهمی تبدیل گردد و صرفاً یک ساختمان صلب شیشه ای مکعب شکل نباشد.
  • طراحی نمای مجتمع مسکونی پاندا با طراحی ریتمیک و تراس های پیچیده خود یک نمای نمایشی را نشان می دهد و مرض تعادل باز بودن و محرمیت را ارائه داده است. نمای برج به گونه ای طراحی شده که هر واحد از تراس خود به عنوان حیاط خلوت بهره می برد و نور به طور متمرکز به دروت فضای نشیمن و پذیرایی وارد می شود. تراس ها شامل دو نوع طبقه بندی می باشند: قوس تراس نقش سقف و پیشانی را بازی می کند که به عنوان حفاظ نور خورشید عمل می کند و بخش کافی از نور را به درون ساختمان راه می دهد. ویژگی دوم قوس تراس ها حفظ هویت بنا بوده تا نمادی از ویژگی های بصری معماری این کشور به نمایش در آید.

 

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت تحلیل برج مسکونی پاندا
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:64
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت تحلیل برج مسکونی پاندا،پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی،پلان مجتمع مسکونی، پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی نمونه موردی طراحی مجتمع مسکونی،طراحی مجتمع مسکونی،نمونه مجتمع مسکونی،نمونه موردی مجتمع مسکونی،استاندارد طراحی مجتمع مسکونی،ضوابط طراحی مجتمع مسکونی،

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن