تحلیل و آنالیز مجتمع مسکونینمونه موردی و تحلیل پلان

پاورپوینت تحلیل برج مسکونی اکولوژیک در مشهد

پاورپوینت تحلیل برج مسکونی اکولوژیک در مشهد

کد محصول :A126

  • برج اکولوژیک ونداد ( vandad ) ، برجی مسکونی با رویکردی تجربی به زندگی مدرن شهری می باشد ، این سازه عظیم قرار است در خیابان لادن مشهد احداث گردد . در این پروژه ،تلاش برای شناسایی و تجسم شاخص ها و فاکتور هایی است ،که می تواند به شیوه زندگی و محیط زیست پایدارتر منجر شود.
  • این برج زیبا ،توسط تیم طراحی  em[sys] D.G و استودیو طراحی challenge طراحی گردیده است . در پروسه این طراحی ، سعی بر بهبود تعاملات ساکنین ، واحد های همسایگی و محیط زیست طبیعی می باشد . در این پروژه با سرمایه گذاری در جامعه و طبیعت،تیم طراحی امیدوار است بتواند حس هویت را در درون پارادایم فعلی شهری به وجود آورد .در این طرح هر واحد  همسایگی دارای فضای سبز مختص به خود می باشد ،که در مجموع سبب شکل گیری منظری منحصر به فرد می گردد .

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت تحلیل برج مسکونی اکولوژیک در مشهد
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:55
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت تحلیل برج مسکونی اکولوژیک در مشهد،پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی،پلان مجتمع مسکونی، پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی نمونه موردی طراحی مجتمع مسکونی،طراحی مجتمع مسکونی،نمونه مجتمع مسکونی،نمونه موردی مجتمع مسکونی،استاندارد طراحی مجتمع مسکونی،ضوابط طراحی مجتمع مسکونی،

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن