تحلیل و آنالیز مجموعه ورزشینمونه موردی و تحلیل پلان

پاورپوینت تحلیل فضای اقامتی ورزشی 

پاورپوینت تحلیل فضای اقامتی ورزشی

کد محصول :A112

 

  • استودیو Lava از فرم سه شاخه حرف “Y” انگلیسی برای طراحی این هاستل (فضای اقامتی ارزان قیمت) استفاده کرده است، چرا که هندسه این فرم این قابلیت را دارد که فضای داخل و خارج را با هم در آمیزد. این فرم باعث می شود از سه جهت دید به منظر اطراف وجود داشته باشد و بعلاوه بازشوهای مناسب به زمین های ورزشی، تراس ها و باغ ها به وجود آید. در نهایت استفاده از این فرم، منجر به یک فضای گردهمایی مرکزی می شود. طراحی برای نسل قرن 21 چنین ایجاب می کند که مسافران و کوله پشتی به دوشان جوان، در یک فضای اقامتی، یک جامعه و هویت منحصر به فرد را در حین سفر خود تجربه کنند و نه اینکه صرفا یک تخت و حمام تمییز در اختیار داشته باشند.
  • شهر بایروت موقعیت فوق العاده و فرصت منحصر به فردی را برای ساخت این گونه جدید از هاستل های ورزشی فراهم کرده است، بنایی که می تواند آغازگر سبک جدیدی برای هاستل های سنتی باشد. این بنا به دلیل موقعیت فضایی خلاقانه آن، پایداری در زمینه محیط زیست، ایجاد تعاملات اجتماعی و برخورداری از امکانات ورزشی که به نوعی با بنا تلفیق شده اند و  دقیقا در مجاورت آن قرار دارند، مکانی را خلق می کند که فرد را در عین حال هم دعوت به استراحت و هم دعوت به فعالیت می کند.

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت تحلیل فضای اقامتی ورزشی
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:55
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت تحلیل فضای اقامتی ورزشی ،تحلیل مجموعه ورزشی،پلان مجموعه ورزشی،پلان مجموعه ورزشی پاورپوینت تحلیل مجموعه ورزشی نمونه موردی طراحی مجموعه ورزشی،طراحی مجموعه ورزشی،نمونه مجموعه ورزشی،نمونه موردی مجموعه ورزشی،استاندارد طراحی مجموعه ورزشی،ضوابط طراحی مجموعه ورزشی،دیاگرام مجموعه ورزشی،برنامه فیزیکی مجموعه ورزشی

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن