تحلیل و آنالیز مجتمع مسکونینمونه موردی و تحلیل پلان

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی در زمین شیبدار

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی در زمین شیبدار

کد محصول :A151

  • طراحی مجتمع مسکونی لوکس مکزیکو سیتی به واسطه کانسپت ارگانیک و مدل فرمال خود به یکی از شاخص ترین پروژه های مسکونی شهر تبدیل شده است. تایپوگرافی ناهموار سایت یک فرصت بی نظیر برای خلق یک پروژه بصری بی نظیر، و چالشی سخت برای حل برنامه سازه ای ساختمان بود. مهندسان سازه مجتمع تا حد امکان از سازه های ترکیبی با شاخصه های مثبت زمین و سایت بهره برده، و در عین حال به ارائه بهترین منظره پانورامیک برای ساکنین با هدف احترام به محیط زیست اندیشیده اند.
  • اصول طراحی مجتمع مسکونی مکزیکو سیتی و مفهوم معمارانه آن بر اساس سیر تکاملی یک حرکت خطی است که خود را بر اساس چین های زاویه دار سایت هماهنگ نموده است. هر سطح از مجتمع برای پاسخگویی به نیازهای متفاوتی طراحی شده و شامل امکانات گسترده ای همچون پارکینگ، تراس های بزرگ و بخش های خدماتی می باشد. کالبد ساختمان به مانند یک قطعه بزرگ و واحد می باشد که 4 سطح بر روی آن کنده کاری شده و با زمین سازگار می باشد. ساختمان و زمین به گونه ای ادغام شده اند که انگار کل مجموعه از یک عنصر ساخته شده و به شکل ظریفی گیاهان و بافت گیاهی بر روی آن روییده است.
  • شیب طبیعی زمین یک محدوده ضروری برای ایجاد فرم پله ای ساختمان بود تا ورودی ها توسط هر طبقه تفکیک شده و توابع بیرونی به واسطه اسلپ های شیب دار تعریف شوند. دسترسی از بالاترین نقطه سایت امکان پذیر بوده و کاربران ساختمان در طول گذر از شیب با یک فضای بصری بی نظیر روبرو می شوند که با چشم ندازهای شهر پیوند خورده است. محدوده گیاهی پله ای ساختمان توسط یک استخر ذخیره و فواره های آب تامین می شوند. بیش از 10 پارکینگ برای مهمانان و مراجعه کنندگان تعبیه شده که نسبت به تعداد واحدها در هر طبقه طراحی شده اند.

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی در زمین شیبدار
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:65
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی در زمین شیبدار،پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی،پلان مجتمع مسکونی، پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی نمونه موردی طراحی مجتمع مسکونی،طراحی مجتمع مسکونی،نمونه مجتمع مسکونی،نمونه موردی مجتمع مسکونی،استاندارد طراحی مجتمع مسکونی،ضوابط طراحی مجتمع مسکونی،دیاگرام مجتمع مسکونی،برنامه فیزیکی مجتمع مسکونی،مبانی طراحی مجتمع مسکونی

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن