تحلیل و آنالیز مجتمع مسکونینمونه موردی و تحلیل پلان

پاورپوینت تحلیل آپارتمان مسکونی ملک در اصفهان

پاورپوینت تحلیل آپارتمان مسکونی ملک در اصفهان

کد محصول :A139

 

  • ساختمان مسکونی ملک در زمینی به مساحت 303 متر مربع ساخته شده و شامل آپارتمان های 180 متری می باشد. وظیفه طراحان این بود که 6 آپارتمان را در یک ساختمان 4 طبقه را ارائه دهند که از محدودیت هایی به شمار می رفته که شهرداری برای تیم معمار وضع کرده بود. بر اساس ضوابط شهرداری در این منطقه، ارتفاع و تعداد آپارتمان ها نمی بایست از یک حدی تجاوز کند. پس از مطالعات و تجزیه و تحلیل های فراوان به یک راه حل برای رفع مشکلات و محدویت های این پروژه دست یافتند. تعبیه چهار واحد (90 متر مربع) در دو طبقه اول، و دو آپارتمان (180 متر مربعی) در طبقات فوقانی قرار گرفته اند.
  • ایدئولوژی “معماری عملکردگرا” در سبک معماری مدرن نشان داده می توان با خلق یک دیاگرام صحیح دو حوزه متمایز را تقسیم کرد که شامل تقسیم بندی فضاهای عمومی و خصوصی می باشد.  این در حالی است که نوع سازماندهی فضاهای خصوصی و عمومی در خانه و چگونگی ارتباط بین آنها، در تمایل افراد یک خانواده به حضور در جمع خانواده و همچنین حفظ خلوت شخصی افراد خانواده موثر است. به نظر می‌رسد تفکیک بیش از حد فضاهای خصوصی و عمومی در مسکن معاصر ایران، موجب رشد فردگرایی و تهدید فضای صمیمی خانه و مفهوم زندگی در میان خانواده شده است.

 

————————————————————————————————————————————————————————————————–مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت تحلیل آپارتمان مسکونی ملک در اصفهان
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:72
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت تحلیل آپارتمان مسکونی ملک در اصفهان،پاورپوینت تحلیل آپارتمان مسکونی،پلان آپارتمان مسکونی، پاورپوینت تحلیل آپارتمان مسکونی نمونه موردی طراحی آپارتمان مسکونی،طراحی آپارتمان مسکونی،نمونه آپارتمان مسکونی،نمونه موردی آپارتمان مسکونی،استاندارد طراحی آپارتمان مسکونی،ضوابط طراحی آپارتمان مسکونی،

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن