تحلیل و آنالیز بیمارستاننمونه موردی و تحلیل پلان

تحلیل و بررسی بیمارستانی با رویکرد احترام به طبیعت

تحلیل و بررسی بیمارستانی با رویکرد احترام به طبیعت

کد محصول :A33

جمهوری نیجر کشوری محصور در خشکی در غرب آفریقا  است که بیش از 80 درصد از مساحت آن تحت پوشش صحرای آفریقا است.دارای آب و هوای نیمه گرمسیری و بسیار گرم و خشک با درجه حرارت متوسط سالانه  35 درجه سانتی گراد است ودارای بارش سالانه محدود است. نیامی پایتخت نیجر و مرکز سیاست، اقتصاد و فرهنگ است. جمعیت نیامی حدود 1 میلیون و اسلام دین غالب این سرزمین است.
طراحی این پروژه توسط معماران چینی و دولت متعهد نیجر، در زمینی با مساحت 34000 متر مربع درشمال مرکزشهر نیامی با هدف ساخت یک بیمارستان عمومی در مقیاس بزرگ برای مردم به منظور بهبود و ارتقاء تجهیزات پزشکی با رویکرد احترام به طبیعت صورت گرفته است.

 

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی بیمارستانی با رویکرد احترام به طبیعت
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:26
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

 ، نمونه بیمارستان خارجی، تحلیل پلان بیمارستان ،آنالیز بیمارستان ،نمونه موردی بیمارستان ،برنامه فیزیکی بیمارستان ظوابط و استاندارد بیمارستان ،تحلیل و بررسی بیمارستان  ،دیاگرام بیمارستان ،پلان بیمارستان ،سرانه بیمارستان

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن