تحلیل و آنالیز بیمارستاننمونه موردی و تحلیل پلان

تحلیل و بررسی کلینیک دندانپزشکی در ایران

تحلیل و بررسی کلینیک دندانپزشکی در ایران

کد محصول :A15

همواره فضای مطب دندانپزشکی به لحاظ احساس درد و آزردگی ناشی از دستگاه های پر سرو صدا، فضایی نامطلوب به شمار آمده است. با در نظر گرفتن این مهم، فضایی که احساس آرامش و پاکیزگی را در ذهن مراجعان ایجاد سازد، از نخستین اولویت های طراحی این پروژه بوده است.در این مکان ضمن تاکید کارفرما، هدف به واسطه فضاسازی محیط شکل گرفته است.

بدین منظور فرآیند شکل یابی فضا با حذف دیوارهای موجود وشکل بخشیدن به آنها با برهم زدن هندسه ای پویا و غیر یکنواخت آغاز شد. هندسه طرح با بهرهگیری از الگویی خاص برای شکل دهی به اجزا با استفاده از خطوط شکسته در طراحی سقف فضای لابی، قفسه ها، نیمکتها و سایر اجزای جنبی، سبب شده تا این اجزا با ترکیبی هماهنگ با هندسه حاکم بر فضا، با جداره ها ادغام گردند، به طوری که بنایی همگون و یکدست را به ارمغان آورده اند.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی کلینیک دندانپزشکی در ایران
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:22
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی کلینیک دندانپزشکی ، تحلیل پلان کلینیک دندانپزشکی ،آنالیز کلینیک دندانپزشکی ،نمونه موردی کلینیک دندانپزشکی ،برنامه فیزیکی کلینیک دندانپزشکی ،ظوابط و استاندارد کلینیک دندانپزشکی  ،تحلیل و بررسی کلینیک دندانپزشکی  ،دیاگرام کلینیک دندانپزشکی ،پلان کلینیک دندانپزشکی ،سرانه کلینیک دندانپزشکی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن