رساله کارشناسی ارشد معماری

رساله دهکده اقامتی گردشگری با رویکرد حس تعلق+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

رساله دهکده اقامتی گردشگری با رویکرد حس تعلق+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :T22

چکیده:

جاذبه‌های طبیعی موجود در ایران که با سرمایه‌گذاری و برنامه-ریزی مناسب می‌توان در جهت توسعه گردشگری طبیعت از آن بهره‌ی بسیار برد. یکی از ابعاد مهم ساماندهی کویر جهت رونق گردشگری، ارائه امکانات تفریحی و خدماتی و معرفی سایت‌های گردشگری مشخص می‌باشد. هدف در این پایان‌نامه ارائه طرحی در قالب دهکده اقامتی گردشگری  به‌گونه‌ای که در درجه اول ساختار اکوسیستم از آسیب دور بماند و سپس بستری جهت ایجاد سایت گردشگری شکل بگیرد. فرض ما بر این بود که با توجه به تأکید معماری زمینه‌گرا به حفظ زمینه‌ی شکل‌گیری بنا و رشد بنا از بستر طرح، با استفاده از این‌ رویکرد می‌توان طرحی مناسب با تلاش بر حفظ کویر از خطر آسیب ارائه داد. بنابراین ابتدا به تبیین اهداف و فرضیه-های پژوهش پرداخته و سپس در ادامه با دقیق شدن موضوع، به بررسی گردشگری طبیعت و اصول آن و معماری زمینه‌گرا می‌پردازیم. از این رو تصمیم بر آن شد که با طراحی دهکده ای اقامتی-تفریحی با تاکید بر حس مکان علاوه بر ایجاد احساس راحتی از محیط برای مسافران ازمفاهیم فرهنگی مورد نظر مردم، روابط اجتماعی و فرهنگی جامعه در این مکان حمایت شده و باعث یادآوری و دستیابی به هویت برای افراد شود و مکان مناسبی برای جذب مهمانان به منظور اقامت و تفریح فراهم گردد.

کلمات کلیدی:دانلود رساله دهکده اقامتی گردشگری با رویکرد حس تعلق،دانلود پایان نامهدهکده اقامتی گردشگری با رویکرد حس تعلق

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله دهکده اقامتی گردشگری با رویکرد حس تعلق+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات:138
  • حجم فایل:23 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.

 


نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

 رساله دهکده اقامتی گردشگری با رویکرد حس تعلق , پروپوزال دهکده اقامتی گردشگری با رویکرد حس تعلق، طراحی دهکده اقامتی گردشگری با رویکرد حس تعلق, برنامه فیزیکی دهکده اقامتی گردشگری با رویکرد حس تعلق,دانلود دهکده اقامتی گردشگری با رویکرد حس تعلق،دانلود دهکده اقامتی گردشگری با رویکرد حس تعلق، رساله دهکده اقامتی گردشگری با رویکرد حس تعلق،پایان نامه دهکده اقامتی گردشگری با رویکرد حس تعلق، رساله دهکده اقامتی گردشگری با رویکرد حس تعلق

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن