رساله کارشناسی ارشد معماری

رساله مجتمع مسکونی با رويکرد پايداری اجتماعی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

رساله مجتمع مسکونی با رويکرد پايداری اجتماعی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

 

کد محصول :T6

چکیده:

امروزه به دليل رشد بي رويه شهر نشيني و افزايش جمعيت شهرها، الگوي ساخت مسکن به مجتمع هاي مسکوني تغيير يافته است. اين در حالي است که در مجتمع هاي مسکوني به عنوان اساسي ترين عرصه زندگي؛ بخش اجتماعي و روان شناختي ساکنين کمتر مورد توجه قرار گرفته است تجدد و به تبع آن مهاجرت، بافت‌هاي شهري را تبديل به محيطهاي خشک، پرمصرف، فاقد حريم و حس تعلق مکان و همسايگي، … کرده است. در اين فضاها انسان‌ها در جوار هم، همديگر را نمي‌شناسند و اصولا اين آشنايي را مهم نمي‌دانند. حريم و عرصه‌هاي انساني و فضايي در مسکن امروزي از بين رفته است حتي خانواده‌ها از مسايل مختلف ديگري مثل محل بازي بچه‌ها، حريم محله، سايه‌اندازي و اشرافيت بصري، … اظهار نارضايتي مي‌کنند. پژوهش حاضر، تلاشي براي بهبود بخشيدن به تعاملات اجتماعي و نياز ساکنين در مجتمع هاي مسکوني که اولين محل رشد جوامع مي باشد، است. فرض بر اين است که با افزايش فضاهاي باز مشترک و وجود فضاهاي تجمعي نياز هاي ساکنين ارضاء گرديده و تعاملات افراد نيز افزايش خواهد يافت. در نتيجه در اين پژوهش از روش کيفي و توصيفي- تحليلي استفاده شده است. از يافته ها چنين نتيجه گيري مي شود که خلق عرصه هايي براي خلوت، گرد هم آيي، افزايش زمان حضور، فضاي سبز، نقش اساسي در افزايش تعاملات افراد و پايداري اجتماعي دارد.

کلمات کلیدی:دانلود رساله مجتمع مسکونی با رويکرد پايداری اجتماعی،دانلود رساله مجتمع مسکونی با رويکرد پايداری اجتماعی

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله مجتمع مسکونی با رويکرد پايداری اجتماعی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد
  • تعداد صفحات: 183
  • حجم فایل:25 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 160000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

 رساله مجتمع مسکونی با رويکرد پايداری اجتماعی , پروپوزال مجتمع مسکونی با رويکرد پايداری اجتماعی ، طراحی مجتمع مسکونی با رويکرد پايداری اجتماعی , برنامه فیزیکی مجتمع مسکونی با رويکرد پايداری اجتماعی ,دانلود مجتمع مسکونی با رويکرد پايداری اجتماعی،دانلود مجتمع مسکونی با رويکرد پايداری اجتماعی ، رساله مجتمع مسکونی با رويکرد پايداری اجتماعی ، مجموعهمجتمع مسکونی با رويکرد پايداری اجتماعی ، رساله مجتمع مسکونی با رويکرد پايداری اجتماعی ، طراحی مجتمع مسکونی با رويکرد پايداری اجتماعی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن